miercuri, 25 februarie 2009

Cine stie cistiga?

Scuze pentru absenta...... Am primit o caruta de reclamatii.

Cu mindrie patriotica insa, raportez ca am reusit impreuna cu prietenii, sa realizez in acest timp teancurile de documente care se vad in fotografie si le-am expediat. Pentru a spala pacatele absentei initiez un concurs fulger.......

Cine stie ce este in fotografie (pentru ce sunt folosite) primeste o sticla de whiski pentru a avea alaturi un prieten adevarat care sa comenteze viitoarele articole de pe blog. Indicatii: sunt documente care incep cu pg.1 si se termina cu pg.8578. Astept raspunsurile la comentarii. Sticla este autentica.

PS: prietenii care stiu sa nu incerce ca vad numai dopul! Recomandari pentru ceilalti "prieteni": nu va grabiti cu raspunsul.

4 comentarii:

  1. Daca esti medic veterinar , este posibil sa fie documentatia si partea de aquis comunitar care tine de practica veterinara ?Incerc si eu .plecatdeacasa.blogspot.com
    Felicitari pentru articolul cu iRealitatea , l-am citit si pe blog si pe Bacaul.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. nop.... mai asteptam concurenti. caldut raspuns. mai dam o sansa.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu stiu ce e da nu beau din dop :)). Daca ar reusi macar 10 in tara sa scrie ce ai scris tu acolo cred ca ar fi putintel mai bine. Pentru ceilalti imi permit sa zic ca este dovada faptului ca tu nu bati cimpii asa cum se zice.

    RăspundețiȘtergere
  4. Vreau sa va spun ca sunteti cel mai tare,chiar e misto sa fiti profesor????? a sper ca da spunetii lui Iany sa fie mandru cu dvs...

    RăspundețiȘtergere