sâmbătă, 7 februarie 2009

De ce mi-am facut blog !

În mod normal prietenii ar spune "a plecat la arat si ăsta...saracu!". Cei care mă cunosc oarecum ar comenta sarcastic "dacă nu are ce face!". Colegii de servicu au spus "e Vieru doar.....!" şi fiecare a comentat pentru el, funcţie de "gaşca" în care se află.

A..... era sa uit. Lucrez la DSVSA Iaşi. Pentru cine nu este în temă, această instituţie este a Statului Român. Ultima afirmaţie este pentru cei care sunt colegi cu mine şi uită pentru cine lucrează. Pentru voi, ceilalţi, este vorba de instituţia care ar trebui sa vă apere de nişte boli apărute odată cu fuga din Rai. Eşti mirat ca spun "ar trebui"? Nici eu nu sunt sigur. Dar de un lucru sunt sigur. Noroc că suntem un popor rezistent si mulţumim lui Ceauşescu care ne-a călit sau Domnului ca are mila de noi.

Şi când te gîndeşti ca statul mă plăteşte să veghez la sănătatea supuşilor săi.

Ioti, din cauza asta am facut blog - şi aşa ţi-am răspuns ţie, celui care te ştii tu, şi citeşti cu pizmă aceste rânduri. Tot ţie îţi dau un sfat - înainte de a fi şef gândeştete dacă ai ajuns acolo pentru că noi cei mulţi îţi recunoaştem valoare şi ascultăm sfaturile tale izvorâte din experienţa vârstei in medicină sau te înghiţim pentru că ai fost numit după criteriul "prost dar ascultător". Pentru cei ca tine am făcut acest blog. Chiar ar trebui sa pun şi un motto ...... dar nu pot să îţi găsesc o definiţie pe care să o poţi înţelege.

Ar trebui să îmi cer scuze pentru faptul că, m-am lăsat dus de val şi am uitat de cei care citesc miraţi aceste rânduri şi vor să desluşească limbajul meu ermetic. Te rog să ma ierţi......! Sincer, că pîna acum te-am ignorat. Trebuie să îmi cer scuze şi pentru faptul că, indiferent de ce aş încerca, tot îţi cheltui banii munciţi de tine şi plătiţi ca bir la Stat, pentru ca eu să ma duc zilnic la serviciul meu la "stat". Am facut acest blog pentru a urla în liniştea internetului, doar, doar mă va asculta cineva. Vreau să îmi spăl păcatele faţă de voi şi să vă dau raportul a ceea ce fac eu pentru banii pe care îi daţi statului. M-am saturat să mă simt ca un hoţ. În fiecare zi parcă îmi bag mâna în buzunarul tău, iar tu de bună credinţă ai încredere că cineva veghează ca familia ta sa mănânce şi să trăiască sănătos. Îmi cer iertare !

Şi pentru aţi înmâna şi cheia cuvintelor ermetice am să te las să citeşti poveştile blogului. Este aproape singurul mijloc de a-mi arăta recunoştinţa pentru cei care au muncit şi au plătit profesorii să ma înveţe să scriu, care au platit facultatea pentru a cunoşte şi care îmi asigură salarul zilnic. Pentru aceşti bani macar să vă povestesc din miicimea universului dsv-ist, în care zilnic, dospesc şi-mi fermentez cunoştinţele. Aşa măcar mă simt util. Să nu întrebaţi de ce nu plec? - şi chiar aşa mă întreb şi eu ....... dar îmi raspund repede de fiecare dată "şi chiar eu nu pot opri jaful ăsta". Vom vedea.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu